Super Power
Tuesday, January 22, 2008
Lawak Seks

Di sebuah kg tinggalnya 2 org sahabat baik. mereka berkwn baik dari kecil walaupun seorg sgt pandai dan seorg lagi bodoh yg teramat sgt. ali seorg yg sgt pandai dan abg seorg yg sgt bodoh. suatu hari ibu abu mahu menjodohk' abu dgn gadis pilihan dia.

ibu : Abu mak nak ko kawin dgn mas anaknya pakngah ko. mcm ne ko stuju x

Abu : kawin tu ape mak. kalo elok baik n bagus abu stuju jer.

setelah mendpt persetujuan abu. si mak telah membuat persediaan ape yg patut. dlm masa yg sama abu masih tercari2 makna kawin yg si mak nyatak'. lantas abu pun betanye pada sahabat karibnya

Abu : Ali aku nak tanya ko sikit la. mak aku nak aku kawin dgn mas anak pakngah tapi aku xtau kawin tu ape. ape aku kene buat dgn mas

Ali : yer ker Abu bagus la. elok n baik benda tu. ko kalo kawin ko ak' dpt pengalaman yg syok sgt sepanjang ari2 mlm ko

Abu : dengar menarik. nasib baik aku stuju bila mak aku nak aku kawin

akhirnya berkawin la si abu dgn mas. krn kebodohan abu mlm pertama abu lalui seperti hari2 biasanya. dia rase dirinye tertipu lalu dia pun jumpa ali keesokk'nya.

Abu : ali ko kate bila aku kawin sepanjang ari mlm aku rase syok tapi same je. ko bohong aku ke

Ali : k la abu mlm ni ko pegang2 badan mas n peluk dia

mlm berikutnya si abu laku seperti ali ajar tapi tetap same. dia xde rase syok langsung. lantas dia jumpa semula dgn ali.

Abu : same je ali. aku mlm tadi aku xrase syok pun rase mcm aku peluk bantal aku je seblum tido.

Ali : k la mlm ni ko buat seperti aku suruh semlm. selepas puas ko pegang2 n usap2 mas ko bukak baju dia n baju ko sampai dua2 bogel. lepas tu ko peluk dia. ingat pesan aku

mlm itu abu pun lakuk' la seperti ali suruh tapi hasilnya ali hanya rase syok saje xla syok sgt seperti ali bgtau. esok dia jumpa lagi ali.

Abu : ali semlm aku rase syok je tapi xrase syok sgt mcm ko ckp dulu. kalo mcm ni menyesal la aku kawin

Ali : ko ni memang bodoh teramat sgt la. k la mlm ni aku ak' dtg bawah umah ko (umah kg yg tinggi2 tiang bawah umah). bila aku ckp sedia ko buat seperti mane aku suruh seblum ni. bila ko rase syok je ko ketuk lantai bilik ko skali. bila aku balas ketuk 2 kali ko pegang #@&*$@ ko n ko masukk' kat mas punya &%$*@. bila aku ketuk skali lagi ko kelua. bila aku ketuk lagi ko masuk k. mcm tu seterusnya sampai ko rase syok sgt2 beganda.

mlm tu seperti yg diplan ali pun dtg bawah umah abu. dia pun jerit ready abu. abu pun lakuk' seperti ape yg disuruh. xlame lepas tu abu pun ketuk lantai biliknya. si ali balas ketukk' tu. abu mula masukk' dia punya ke isteri dia punya. ali ketuk skali lagi abu pun keluak'.

bila ali ketuk skali lagi si abu pun menjerit.

Abu : peh syok gila. ali ketuk laju sikit. lagi laju lagi syok!!
posted by IS @ 8:51 PM   0 comments
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

 
About Me

Name:     IS
Location: MALAYSIA
Email:mybizclub@gmail.com
Profession: Businesman
tel:  017 3110914

Previous Post
Archives
Shoutbox

 


Links

Powered by

free hit counter

Blogger Templates

BLOGGER